Late Fees DLC
Har du hørt rygterne om Raven Brooks bibliotek? Det siges, at bibliotekaren ikke vil lukke nogen ind i det begrænsede afsnit. Kan det tænkes, at en af bøgerne i det afsnit rummer svarene på nogle af byens bizarre mysterier? Denne DLC er også tilgængelig som en del af Deluxe Edition-indholdet i Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.