Lara Croft and the Temple of Osiris: Twisted Gears-pakke
Twisted Gears-pakken tilføjer et helt nyt gravkammer, som Lara og hendes følgesvende kan udforske. Den indeholder også den originale overflade med Lara fra 1996, som tager fans med på en nostalgisk tur tilbage til hendes første eventyr, samt eksklusive ringe, amuletter og klyngebombekasteren.