Lake Nelson
Lake Nelson er et malerisk fiskested i hjertet af Texas, og størrelsen af stedet i forhold til størrelsen på de fisk man kan fange gør stedet helt unikt. Stedet er faktisk kun fire hektar, så man behøver ingen båd, og alt fiskeri foregår fra bredden. Man kan fiske efter 15 forskellige arter i Lake Nelson, herunder nogle der er sjældne i Texas og i særligt store størrelser. Forbered dig på monsterstore bars på op til 15 lb (6,8 kg) og langnæset pansergedde helt op til 47 lb (21,3 kg)! Der forekommer også arter som solaborre, blågællet solaborre og hvidøjet sandart samt karper på op til 25 lb (11,3 kg) som sætter dig på prøve. Der er tre fisketurneringer på Lake Nelson, tre nye karrierebegivenheder og 25 nye bossfisk at fange, så det er let at forstå at stedet er populært.