Kuhn Equipment Pack
Udvid din spiloplevelse med den nye officielle udvidelse til Farming Simulator 17! Denne DLC indeholder 18 nye stykker udstyr fra KUHN. Når du har downloadet det ekstra indhold, vil det være tilgængeligt i spillets forretning. Vær sikker på at have nok spilvaluta til at købe dem!