Kryds og bolle
Kryds og bolle-spillet! Simpelt, hurtigt, sjovt! - Festtilstand med to lokale spillere 👥 - Tre sværhedsgrader: * nemt: spillet spilles (næsten) tilfældigt; * medium: spillet kender nogle strategier; * hårdt: spillet kender næsten alle de bedste strategier (men du kan vinde med nogle tricks, og nogle gange laver det fejl). Du kan spille med en eller to gamepads mod en anden lokal spiller 🎮 🎮. Dette spil understøtter Oplæser, talesynthesizer, højkontrasttilstand og tastaturnavigation for bedre tilgængelighed.