Krigsvåbenpakke
Send Hawkeye tilbage i tiden med Iron Hunter-kampvognen inspireret af 1940-erne og flyv mod himlen med Venture, når du designer din helt egen Warbird-jager med dette sæt af unikke specialklodser og temaprægede fremtoninger.