Kostumesæt, "Halloween"
Giv Eren, Mikasa, Levi og Armin nye dragter. Note: Dette indhold er også tilgængeligt til det forrige spil "A.O.T. Wings of Freedom", der udkom i august 2016. Du kan fortsat bruge kostumerne, hvis du har købt dem til den forrige titel på Xbox One, men du skal downloade indholdet igen. Dette produkt følger med sættet nedenfor. Vær opmærksom på ikke at købe det to gange. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼Sådan gør du Du kan tilgå det nye kostume ved at gøre et af følgende: 1. Vælg "Another Mode" i hovedmenuen, og vælg så figuren. Skift til det nye kostume ved at trykke på X-knappen, når du er tæt på teltet på marken. 2. Vælg "Story Mode" i hovedmenuen, og gå til figuren i sektionen Daily Life. Skift til det nye kostume ved at trykke på O-knappen, når du er tæt på figuren.