Kostume til mandlig overlever: Leon S. Kennedy
Dette kostume lader de mandlige overlevere (Tyrone, Samuel og Martin) bære det kostume, den nystartede betjent Leon S. Kennedy bar i Resident Evil 2 (2019). Kostumer kan vælges i Tilpasning-menuen. Du skal genstarte spillet for at se kostumerne.