Kongelige enheder
»Kongelige enheder«-pakken udvider den tyske fraktion ved at introducere de særegne uniformer fra to større stater i »Deutsches Reich«: Bayern og Württemberg. Den består af to sæt uniformer til alle klasser, plus en særlig officersuniform. »Kongelige enheder«-pakken indeholder 40 genstande: - 13 Tyske uniformer - 18 Tyske hovedbeklædningsgenstande - 5 Ansigtsgenstande - 5 Overskæg - 3 Ansigter Det første sæt af seks er baseret på den berygtede »Kongelige württembergske bjergbataljon«, en veterandeling. De bærer den velkendte »Litewka«-tunika. Dertil har de en telegraf- og Minenwerfer-ammunitionsbærer Assault-klasse. De får også adgang til den ikoniske »Gebirgsmütze«-bjergkasket. Bayrerne er også repræsenteret ved et sæt på seks uniformer, som viser deres unikke bayerske ternede flipstivere for hver klasse. Både bayrere og württembergere får adgang til Feldmütze- og Schirmmütze-kasketter med deres velkendte kokarder. (rød og sort for Württemberg, hvid og blå for Bayern) og lærreddækkede sjakoer med statsskjold. Især vil den stats-specifikke »Tschako«-hat til officerer, som viser statens våbenskjold, vække opsigt. Pakken kommer også med fem stykker ansigtsbehåring, herunder et inspireret af Nobelpristageren og krigsveteranen »Eduard Buchner« og et inspireret af Caporetto-protagonisten »Erwin Rommel«. Derudover er der fire ansigtsgenstande, herunder en tysk rytter-pibe med et billede af Kejser Wilhelm II, som kun de tyske styrker kan få. Sidst men ikke mindst indeholder pakken et specielt sæt officerer inspireret af Erwin Rommels bedrifter under første verdenskrig. En »Kleiner Rock«-tunika, et ansigt der ligner den historiske person og et matchende overskæg. BEMÆRK: DENNE DLC-PAKKE INDEHOLDER KUN KOSMETISK INDHOLD.