Knee Deep
Da en falleret skuespiller hænger sig på filmsettet, kommer der spotlight på byen Cypress Knee i Floridas sumpområde. Knee Deep er en forbrydelsesthriller, hvor dine valg er afgørende i efterforskningen af det mystiske selvmord. Din skærm forvandles til en scene, mens du efterforsker sagen i skikkelse af tre forskellige figurer: den frække blogger Romana Teague, den mislykkede lokalreporter Jack Bellet og den kyniske privatdetektiv K.C. Gaddis. Brug din logik, din begavelse og dine evner til at observere til at trække gardinet fra og afsløre den sande historie bag sammensværgelsen i Floridas sump. Oplev en magisk virkelighed, hvor figurerne flyttes fra scene til scene, rekvisitter flyttes på plads, og musikken stiger op fra orkestergraven. Knee Deep handler om spændende karakterer, historiefortælling og melodramaet i Floridas sump.