Klassisk Captain Marvel Pack
En maskine fra rummet eksploderer og giver Carol Danvers fantastiske kræfter, så hun bliver forvandlet til den interstellare superhelt Captain Marvel! Da ærkefjender igen dukker op i hendes liv, er det op til Captain Marvel at redde New York! Denne pakke indeholder 8 spilbare figurer og et nyt fartøj!