Kingdom Two Crowns: Essentials Pack
Fra nordens iskolde vintre til den varme havbrise i Call of Olympus – denne samling indeholder alle de store kampagneudvidelser til det populære mikrostrategispil Kingdom Two Crowns. Kingdom-serien er minimalistiske sidescrolling-mikrostrategispil i 2D, hvor en minimalistisk atmosfære er indhyllet i en smuk og moderne pixelperfekt æstetik. Spil rollen som leder eller monark, og træd ind i en tilfældigt genereret verden, hvor du skal rekruttere loyale undersåtter for at få riget til at blomstre. Beskyt dit domæne mod væsner, der vil stjæle dine penge og din krone, udforsk øer, og find mystiske og kryptiske artefakter, der kan hjælpe dig, når du støder på den afskyelige Greed.