KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind – den anden historie, der udspillede sig under klimakset i KINGDOM HEARTS III. Sora er fast besluttet på at frelse Kairi og rejser til Keyblade-gravpladsen, kort tid før det endelige slag skal stå. Han har ikke nogen fysisk form og sporer lysets syv vogteres hjerter. Sora oplever deres personlige kampe ved selvsyn og opdager derved nogle sandheder, som han aldrig kunne have forestillet sig før. * Du skal have den fulde version af KINGDOM HEARTS III for at kunne bruge dette indhold. Du skal også sørge for, at spillet er opdateret til den seneste version. * Dette produkt indeholder ikke koncertvideoindholdet, og det kan ikke købes separat. Når du har købt dette produkt, kan du kun se koncertvideoindholdet ved at købe "KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concert Video" til fuld pris.