Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon
Vores højtelskede unge Sir Hans Capons hjerte er ved at briste af længsel efter … hans nyeste flamme. Anden DLC til Kingdom Come: Deliverance, "The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon", tager udgangspunkt i den populære figurs bejleri til den smukkeste pige, han nogensinde har set. Hans succes afhænger ikke bare af hans egen beherskelse af elskovskunsten - det er også op til dig, Henry, hans betroede hjælper, at sikre, den modige Sir Hans Capons kærlighedseventyr får en glædelig afslutning! Det er hovedopgaven, der binder tre nye missioner sammen, hvor du ikke bare skal læse kærlighedsdigte, arrangere et stævnemøde om natten og holde en vred slagter stangen, men også infiltrere en lejr med en bande blodtørstige røvere, være med i en terningturnering, grave et lig op, efterforske et mord og ... øh ... måske begå et par stykker. Alt sammen i kærlighedens navn, selvfølgelig!