Kingdom Come: Deliverance II The Lion’s Crest
Oplev en unik mission, der, når den er fuldført, vil belønne dig med den berømte ridder Brunswicks legendariske rustning og våbensæt: The Lion's Crest. Skil dig ud fra mængden med et stagevåben til langdistancekamp, en daggert, når du vil helt tæt på, en komplet pladerustning til dig selv og en komplet kappe (et beskyttende og dekorativt klæde) til din ædle hest. Dette sæt leveres med et bøhmisk våbenskjold med bordeaux og guld i overflod. Fordi ingen har sagt, at man ikke kan se elegant ud på slagmarken.