Killer Instinct: Anniversary Edition
Fejr 10 år med Killer Instinct, den legendariske kampspilsserie til Xbox og pc. Jubilæumsudgaven af Killer Instinct indeholder alle 29 kæmpere og alt premium-indhold, der nogensinde er udkommet til Killer Instinct. Slip dit dræberinstinkt løs i en fantastisk 4K-opløsning og med 60 FPS på Xbox Series X og kompatible pc'er med forbedret matchmaking, balanceopdateringer og meget mere. Uanset om du er veteran eller nybegynder, kan du finde masser af udfordringer og belønninger i singleplayer, online multiplayer og cross-play med Windows 11 pc. Gå ikke glip af muligheden for at slutte dig til den ultimative kampklub, så du kan bevise, at du er den overlegne mester i Killer Instinct!