Kill The Bad Guy
Er alle fortjener en ny chance? Kan forbrydelser nogensinde blive glemt? Gemmer sig bag masken af den gennemsnitlige mand på gaden, og stjålent iblanding i baggrunden, har mange krigsforbrydere, ex-Mafia-medlemmer og andre kriminelle bogstaveligt talt fået væk med mord, eller værre. Det vil sige, indtil du dukkede op for at ødelægge partiet. Som en del af en hemmelige og mystiske samfund, hvis medlemmer har svoret at befri verden for disse Bad Guys, er det dit ansvar at sørge for retfærdighed er serveret i den blodigste mulige måde, ved hjælp af din uforudsigelighed til din fordel. Spore de slemme fyre, være smart i din planlægning og brutale, og fjerne dem én efter én. Men huske på dette: hver kriminel død har til at ligne en ulykke. I hvert niveau har du chancen for at splatter og ødelægge den dårlige fyr ved hjælp af forskellige våben og fælder. Det er op til dig at sørge for han ender i det forkerte sted på det rigtige tidspunkt. I denne geniale puzzle spil, hvor fysik spiller en væsentlig rolle, skal du holde hovedet koldt og hovedet koldt om dig. Vis ingen nåde, som du satte sig for at dræbe den onde fyr! Indtil din mission er opnået vi ikke eksisterer. Hvis du mislykkes, vil du være den eneste person på fejl, og vi vil benægte nogensinde at vide du. Funktioner SPOR dine mål i 60 niveauer, hver en mere original end sidst, og låse op for 6 helt off-the-wall bonusniveauer. Brug din fantasi som du tegne kriminelle én efter én. Find det rette øjeblik til at handle, og gøre det så blodige som du kan! Bliv AMBASSADØR for død og gøre fuld brug af alle de forskellige fælder tilgængelige. Sabotage køretøjer, omdanne daglige objekter i dødbringende våben, eller kombinere forskellige elementer for at oprette nye. ARBEJDE I SKYGGERNE. Ikke gøre opmærksom på dig selv. Kameraer, fodgængere, politiet og de onde livvagter må ikke formoder du. Ingen bør nogensinde betvivle at disse dødsfald er alt andet end uheldigt ulykker. Prøv, prøv og prøv igen som du drage fordel af spillets replay funktion. Få den højeste score, opfylde de sekundære mål, finde nye måder at dræbe hver slem fyr, og arbejde på din mord færdigheder. Vis dine drab dygtighed og resultater til dine venner, og bevise at du er verdens top retfærdighed søgende.