Katamari Damacy REROLL
Bulderbassen af en møvende prins er tilbage og helt klar! Da Kongen af Kosmos ved et uheld ødelægger alle stjerner på himlen, beordrer han dig, sin bette prinsesøn, til at få det til at glimte deroppe igen. Slut dig til Kongen og Prinsen af Kosmos på deres skøre eventyr, hvor de skal få stjernerne tilbage – nu i fuld HD. Det elskede rullespil vender tilbage med opdateret grafik, helt nylavede mellemsekvenser og i fuld HD.