Kao the Kangaroo: Anniversary Edition
Det sker kun én gang om året, og det er værd at fejre! Kao the Kangaroo: Jubilæumsudgaven er nu tilgængelig og inkluderer: - Kao the Kangaroo fuld spil: Gå på en rejse med den sødeste kænguru og mød Eternal Warrior! - Bend the Roo'les: Den nyeste DLC med den nye kampagne og 5 yderligere niveauer – besejr Krabbekongen (Crab King)! - Oh! Well DLC: 5 spilbare evige brønde (Eternal Wells) at erobre og 5 uhyggelige skind at låse op for! Oplev den ultimative platformsoplevelse!