KALIMBA
"Smukt, vidunderligt designet, gennemtænkt og tankevækkende ... 10/10" Official Xbox Magazine "En af de lækreste godbidder jeg har fået hele året ... 9/10" God is a Geek Hop og flyv gennem hjernevridende underjordiske puslespil i dette fantastiske nye platforms-eventyr fra den prisbelønnede Press Play! Øen Kalimba er blevet mørklagt af en ond shaman, og dine totemer skal rejse fra underverdenen til himlen for at få lyset tilbage. Spil alene eller eller sammen med andre i en co-op udfordring, som Official Xbox Magazine kaldte "magisk". Download Kalimba nu og begynd dit eventyr!