Just Cause 4 – Los Demonios
Mens Rico og Javi undersøger et nyligt opdaget tempel ud for Solis' kyst, slipper en arkæolog, der arbejder sammen med Black Hand, en ældgammel dæmonisk kraft løs ved et uheld. Øen inficeres nu af parasitter, der terroriserer indbyggerne og angriber alle Black Hand-styrker, som kommer i vejen. Rico bliver nu nødt til at tage sig af en ny trussel og finde ud af, hvordan dæmonerne kan blive sendt tilbage, før det er for sent!