Jusant
Jusant er et helt nyt action-puzzle klatrespil og en meditativ rejse til toppen af et højt tårn. Udfordr dig selv i dit eget tempo, udforsk forskellige stier, og afslør hemmeligheder fra en forgangen civilisation. Oplev klatring som aldrig før Behersk dine klatreredskaber, og hold øje med din udholdenhed for at navigere dette mystiske og foranderlige tårn. I takt med at du når højere op og udvikler dine evner, skal du finde ud af, hvordan du bedst udnytter dine redskaber til at komme hen til dit mål. Udforsk forskellige stier for at finde ledetråde til, hvad der er sket her. Slap af, og nyd naturen Spil i dit eget tempo. På din klatretur vil du støde på nogle smukke biomer fyldt med dyre- og planteliv, ledsaget af et fredeligt og stemningsfuldt soundtrack. Bered dig på tørre, vindblæste skråninger, søg læ i tunneler kun oplyst af bioluminiscens og meget mere. Følges med en ven lavet udelukkende af vand Mød den mystiske Ballast. Denne skabning vil hjælpe dig gennem din rejse ved at vække naturen på din vej og afsløre spor, der lader dig stykke tårnets historie sammen og nå dets top.