Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast
Gør dig klar til at byde den første krokodille med et bid, der er stærkere end Tyrannosaurus rex', velkommen til Jurassic World Evolution-spilserien – Deinosuchus. Få dine gæster til at gyse af spænding med 5 forhistoriske arter, Deinosuchus, Postosuchus, Desmatosuchus, Styxosaurus og Shonisaurus! Hver art kommer som en komplet familieenhed og byder på specialdesignede interaktioner og de første bioluminescerende skins til Styxosaurus-juvenilen nogensinde. Byg dine egne vejrbidte kystlokationer, og udvid dine aktiviteter ved vandet med detaljerede kulisser, skilte, rekvisitter og plantegninger, som dine gæster kan nyde. Deinosuchus Dette enorme, forhistoriske krokodilledyr er det første af sin slags i Jurassic World Evolution-spilserien. Deinosuchus er et rovdyr, der både lever på land og i vand, og som lurer under overfladen for at overraske sit bytte med et voldsomt og dødbringende rulleangreb. Dens lange, brede snude, muskuløse hale og gang på fire ben gør den alsidig på land og i vand. Deinosuchus er et must til dine nye vandindhegninger! Postosuchus Denne fortidige slægtning til nutidens krokodilledyr havde mange af de samme fysiske kendetegn som et kraftigt kranium, panserhud og et dødbringende kæbeparti med dolkelignende tænder. Denne tobenede familieenhed har brug for en kombination af land- og vandmiljøer for at trives i dine parker. Pas på, den ikke slipper ud. Den plejer at jage gæsterne og holde dem nede med sine forlemmer. Desmatosuchus Bring lidt ro til din park med en planteædende slægtning til moderne krokodiller. Desmatosuchus har masser af forsvarsmekanismer, der effektivt afskrækker potentielle rovdyr, herunder to store skulderspidser og et panser bestående af to rækker knogleplader. Styxosaurus Denne langhalsede plesiosaurus-familieenhed er opkaldt efter den mytiske flod Styx og præsenterer de første bioluminescerende skins nogensinde til en juvenil i Jurassic World Evolution 3. Juvenilen supplerer hanvarianten med nye, karakteristiske mønstre og farver og har desuden en række unikke interaktioner, der gør det til en perfekt tilføjelse til dine lagunebyggerier med inspiration fra vandmiljøer! Shonisaurus Forbedr dine laguner med Shonisaurus! Denne enorme ichthyosaur fra slutningen af triasperioden tilfører dine parker en komplet familieenhed. Den helt nye juvenilmodel er omhyggeligt designet for at beholde det klassiske afrundede design med interaktioner, der er skræddersyet til dens unikke runde størrelse. Kulisser med vandudsigt Fra hytter ved vandet til plantegninger til strandpromenader har Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast-pakken alt, som du skal bruge for at skabe et fantastisk område ved vandet, hvor dine gæster kan slappe af – lige indtil en dinosaur slipper ud! Eller brug et komplet vægsæt, rekvisitter, lys og skilte til at skabe et tilpasset, vindblæst område omkring dine nye arters indhegninger og laguner!