Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous-pakke
Udstil fire nye forhistoriske arter i dine parker med Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous-pakken. Denne spændende pakke, der er inspireret af den sene kridttid, indeholder fire spektakulære arter, der herskede over landet, havet og luftrummet for mere end 65 millioner år siden. Oplev luftens snedige jægere og en af de største dinosaurer, man nogensinde har fundet. Denne pakke indeholder: Barbaridactylus er en flyvende jæger fra slutningen af kridttiden. Barbaridactylusens imponerende hovedkam gør den til en unik attraktion i din park. Dinosauren er opkaldt efter de nordafrikanske Barbareskstater, der ligger i det område, hvor den blev fundet. Alamosaurus, en pansret titan og en af de største dinosaurer, man nogensinde har fundet. Dens skinneben alene er højere end et voksent menneske. Alamosaurus har store pigge langs skuldre, ryg og hale og er en gigantisk planteæder, der har været noget af en udfordring for datidens rovdyr. Australovenator er en hurtig og adræt kødædende dinosaurus i mellemstørrelsen, der levede i Australien for ca. 95 millioner år siden. Den lette kropsbygning, de skarpe tænder og de fleksible arme, som den kunne gribe fat med, gjorde Australovenator til et perfekt rovdyr, der specialiserede sig i at snige sig ind på sit bytte og løbe det træt. Styxosaurus er et havdyr, der herskede over bølgerne i den sene kridttid. Den strømlinede form og de store finner gjorde Styxosaurus til en lynhurtig svømmer, der var et af datidens mest effektive rovdyr. Prøv at modificere dinosaurens DNA med forskellige selvlysende mønstre og farver.