Jurassic World Evolution 2: Deluxe Edition indeholder fem spektakulære forhistoriske dyr, heriblandt flyvende reptiler og havreptiler, seks unikke bygningsskilte og tre fede overflader til køretøjer, der er inspireret af Dinosaur Protection Group og kan bruges til dit Ranger Team, Capture Team Mobile Vet Unit Team i Challenge og Sandbox. Køb Deluxe Edition for at få følgende arter: - Geosternbergia - Attenborosaurus - Pachyrhinosaurus - Huayangosaurus - Megalosaurus Jurassic World Evolution 2 er den længe ventede opfølger til Frontiers banebrydende simulationsspil fra 2018 Jurassic World Evolution. Denne gang får du en helt ny kampagne med stemmeskuespil fra de medvirkende i Jurassic World-filmserien, spændende nye funktioner, fire fantastiske spiltyper og et udvidet udvalg af bjergtagende dinosaurer. En original Jurassic World-historie Lær alt om at administrere en dinosaurpark i kampagnespillets originale og medrivende historie, der udspiller sig efter de jordrystende begivenheder i Jurassic World: Fallen Kingdom. Her kommer du til at samarbejde med ikoniske karakterer fra filmene som Dr. Ian Malcolm (engelsk stemme af Jeff Goldblum) og Claire Dearing (engelsk stemme af Bryce Dallas Howard), mens du kæmper for at varetage indsatsen med at håndtere og bevare de vilde dinosaurer, der nu er sluppet løs i USA. Byg din egen Jurassic World Indtag styringen med mere omfattende redskaber og kreative muligheder. Byg en række nye bygninger, der kan tilpasses, ansæt nye forskere, og sørg for, at din park lever op til både dinosaurernes og gæsternes krav. Slip kreativiteten løs i Sandbox-tilstand, eller test dine evner i Challenge-tilstand, hvor du bliver sat på en prøve med forskellige stedsspecifikke miljøkatastrofer. Leg med kaosteori Gennemspil de vigtigste øjeblikke for dine yndlingsfilm – men med et twist. Oplev "hvad-nu-hvis"-scenarier fra de ikoniske Jurassic World- og Jurassic Park-film, der indeholder situationer og steder fra alle fem film. Dyk ned i Jurassic World-serien og se, hvordan begivenhederne udfolder sig, når det er dig, der bestemmer. Opdag mageløse dinosaurer Over 75 forskellige forhistoriske arter vækkes til live i Jurassic World Evolution 2, inklusive de særligt efterspurgte flyvende og svømmende reptiler. Dyrene er endnu mere livagtige end tidligere, når de forsvarer deres territorier, kæmper om herredømmet og reagerer intelligent på livet omkring dem. Brug genmanipulation for at tilpasse dinosaurerne med nye, stærke farver, og lås op for nye egenskaber ved at pille ved deres DNA.