Judgment VIP-pas
Kom først, spar, og vær klar! VIP-sæsonpasset fungerer som forudbestilling af to udvidelsespakker (seks multiplayer-baner og to nye spiltyper i alt) og giver øjeblikkelig adgang til ni eksklusive overflader og særlige VIP-spillelister, der giver dobbelt XP. Du får desuden tidlig adgang til kommende multiplayer-baner! Hvis du køber VIP-sæsonpasset, skal du ikke downloade spiludvidelserne, idet du i så tilfælde betaler dobbelt.