Jubilee
I Jubilee handler det om præcision. Hop og spin gennem forskellige udfordringer: Ingen opgraderinger, ingen power-ups. Saml ædelsten, og red dyr. Der er mange ruter gennem mangfoldige regioner i universet, og du skal finde din egen vej til udgangen ... og friheden! PRÆCIST PLATFORMSPIL I Jubilee er der ikke plads til halvhjertede hop og sløve spillere. Du skal bruge præcision og fokus for at få mest muligt ud af udfordringerne! NON-LINÆR VERDEN Jubilee er fyldt med alternative ruter og hemmelige passager. Det er op til dig at finde din egen vej til friheden gennem regionerne! RED DYRENE Verden er fuld af dyr, der skal reddes. Kan du finde dem alle? INDSTIL HASTIGHEDEN Jubilee-spillere kan finde mange speedrun-udfordringer, og du kan skræddersy din helt egen oplevelse. ENDNU EN HELT AT LÅSE OP Jubilee er ikke alene i denne verden. Find den anden helt, og oplev spillet på en helt ny måde! Du blev fængslet for ikke at betale din gæld. De skal de da ikke bestemme! Du overhovedet ikke tænkt dig at betale alligevel ...