Journey of Johann Biome Bundle
Journey of Johann er et action-eventyr-platformspil med puslespilselementer. Gå gennem niveauer og en chef med forskellige udfordringer og forhindringer. Saml bægre, hemmeligheder og slå tidskørsler. Brug dine våben som redskaber såsom at klatre, blokere hits og besejre fjender. Spillet er designet med speedrunning i tankerne.