Johnny Trigger: Hunter DLC
Med denne DLC låser du op for: - Jæger-skin - Triforce-våben - Yderligere 25 nøgler til at åbne låste døre i basen - Yderligere 75 gåder til at låse op for mere tegneseriegrafik Tilpas dit udseende med Hunter-skin, og få et nyt unikt våben nu!