Johnny Trigger: Hotshot DLC
Med denne DLC låser du op for: - Hotshot skin - Savet våben - Yderligere 2500 ædelstene til at købe andre valutaer - Yderligere 25 nøgler til at åbne låste døre i basen Tilpas dit udseende med Hotshot-skinnet, og få et nyt unikt våben nu!