Johnny Trigger: Butcher DLC
Med denne DLC låser du op for: - Slagter-skin - Våbnet Vengeance - Yderligere 15 nøgler til at åbne låste døre i basen - Yderligere 50 hammere til at låse op for andre opgraderinger i basen Tilpas dit udseende med Butcher-skin, og få et nyt unikt våben nu!