Johnny Ostad's Collection Bundle
En samling af Action & Adventure RPG-spil skabt af Johnny Ostad. Udgivet mellem 2018 og 2024. SHALNOR LEGENDS: SACRED LANDS På en rejse for at bevise sig selv over for gudinden Illeria og blive hendes mester, er den unge alf Rynna draget ind i de Sacred Lands. Dette smukke, men farlige sted kan kun forlades ved at gennemføre prøven, som gudinden selv har skabt. VOSARIA: LAIR OF THE FORGOTTEN Et actionfyldt 2D-side-scrolling-spil med forskellige fjendetyper samt en mekanik, hvor du kan hoppe op i loftet, hvilket giver kampene en ekstra dimension. Undgå fælder, overlev fjendemøder, og opgrader dine våben og dit udstyr for at overvinde udfordringerne. SHALNOR LEGENDS 2: TRIALS OF THUNDER Et historie-drevet RPG/Action-Adventure-spil. Træd ind i rollen som den unge ork Mogren og udforsk hele Thunder Island. DUNGEONS OF SHALNOR Et taktisk turbaseret Roguelike-spil. Indeholder en “Drej Kameraet”-mekanik, der fører til både forventede og uventede udfald.