Jitsu Squad
Dette er historien om den legendariske Kusanagi sten og de krigere, der leder efter den. Kusanagi indeholder en mægtig dæmons sjæl og giver guddommelige kræfter til den person, som vækker den. Nu har den onde troldmand Origami tilkaldt og forhekset ældgamle krigere for at finde stenen til ham. Hero, Baby, Jazz og Aros er Jitsu Squad! Styr hele Jitsu Squad i singleplayer-tilstand, eller spil med op til 4 personer i multiplayer-tilstand. Teammode gør det muligt at spille lokalt med én ven, hvor hver spiller vælger to karakterer!