Jimmy's Vendetta Pack
Hævnen har aldrig været sjovere end i Jimmy’s Vendetta-DLC’et. Du spiller Jimmy, der bryder ud af fængslet for at hævne sig på sine forhenværende partnere. Du kan udforske 25 kvadratkilometer af af den detaljerede og interaktive by Empire Bay, mens du gennemfører utallige opgaver og sætter rekorder på ranglisterne og ikke mindst hævner dig på alle, der kommer i vejen.