ITRunner DLC
Udvid din spiloplevelse med en ny officiel udvidelse til Farming Simulator 15! Denne DLC indeholder 8 nye stykker trailer-udstyr fra ITRunner, Bergmann og Farmtech. Med kroghejstraileren kan du nu læsse nyttige redskaber af på tværs af kortet! Når du har downloadet det ekstra indhold, vil det være tilgængeligt i spillets forretning. Vær sikker på, at du har tilstrækkelige midler til at købe det.