Iron Harvest
Iron Harvest er et strategispil i realtid (RTS), som foregår i en alternativ virkelighed i 1920'erne i kølvandet på 1. verdenskrig. Spillet giver dig kontrollen over kæmpestore dieselpunk-maskiner og kombinerer episke singleplayer- og samarbejdskampagner samt kampe med intens action på slagmarken til multiplayer-fans. Iron Harvest er spillet, som fans af klassiske RTS-spil har ventet på. Tradition støder sammen med videnskabelig og teknologisk fremskridt, mens Europa stadig slikker sårene efter 1. verdenskrigs brutale kampe. Byer bliver genopbygget, og på landet begynder Iron Harvest-æraen. Bønder opdager resterne af majestætiske maskiner, der kæmpede på verdenskrigens slagmarker. Midt i kaosset dukker en ny trussel op, som truer hele Europa. Hemmelige styrker kæmper for at destabilisere lande og er fast besluttede på at sætte verden i brand endnu engang og endelig tage magten. Tag kontrollen over massevis af forskellige enheder, og før dem i kamp. Søg dækning, og spræng bygninger til atomer. Tag dig god tid til at lægge en plan, som har plads til en lang række taktikker, blandt andet et usynligt angreb. Mechs. Vi har mechs. Masser af dem. Oplev en episk altomfattende historie, der strækker sig over mere end 20 missioner i tre kampagner. Slut dig til de ni karismatiske helte og deres dyriske følgesvende på deres eventyr på tværs af Europa. Slå dig sammen med en ven, og kæmp jer igennem alle kampagnerne sammen i samarbejdsspillet. Kommandér tre forskellige fraktioner med over 40 forskellige enhedstyper og 9 helte med unikke evner. Opret kampe og multiplayer-slag, præcis som du vil. Redigér brugerfladen i sit spil, og vælg din helt egen styring. Konkurrence-multiplayerspil med niveauer, ranglistekampe og ligaer. Vælg mellem et stort udvalg af kampkort og udfordringskort, du kan spille i singleplayer- eller samarbejdsspil. Vind point, byg din base, og placér fæstningsværker, der beskytter din produktion af enheder og forskning.