Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Bliv klar til kritiske situationer, og støt dine holdkammerater med det taktiske udstyrssæt til Security-teamet. Indeholder seks forskellige kosmetiske genstande: - Taktikerhat - Taktikermaske - Taktikeroverdel - Taktikerunderdel - Taktikerhandsker - Taktikerstøvler Disse elementer låses op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andre kosmetiske genstande. De kan udstyres i spillet i menuen Tilpasning, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. Det taktiske udstyrssæt er inkluderet i Resurgence Set-pakken.