Insurgency: Sandstorm - PMC Gear Set
Led angrebet med PMC-udsstyrssættet til Security. Indeholder syv forskellige kosmetiske udstyrsdele: - PMC-tattoo - PMC-briller - PMC-handsker - PMC-headset (6 varianter) - PMC-overdel - PMC-underdel - PMC-støvler Disse genstande låses op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andre kosmetiske udstyrsdele. De kan bruges i spillet i menuen Tilpas, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. PMC-udsstyrssættet er inkluderet i Praetorian sætpakken.