Download og spil som Sub-Zero, der kæmper hjulpet af en dødbringende kombination af iskræfter og kampsportsteknikker. For at ære sin myrdede bror meldte Kuai Liang sig til den anden Mortal Kombat-turnering for præcist at hævne sig mod Scorpion. Efter at have fuldført gengældelsen, vendte han hjem for at påtage sig ledelsen af ​​Lin Kuei-klanen. Som stormester for den, gjorde den anden Sub-Zero organisationen til en af ​​Earthrealms mest pålidelige allierede.