Injection π23 'Tabula Rasa'
Klassisk overlevelseshorror fokuseret på puslespilsløsning, udforskning og strategi. Styr en ensom karakter isoleret fra samfundet, som desperat leder efter sin hund og bliver fanget i en mørk sammensværgelse. En historie om hemmelige selskaber og sindekontrolprogrammer, inspireret af historiske fakta og virkelige begivenheder.