Infini
Infini er en forrygende oplevelse, der kræver at du tænker ud af boksen. Hope driver rundt i Infinity. Det lader til at være umuligt for ham at vende tilbage til Reality, men det ligger i Hopes natur at han bliver nødt til at fortsætte. Få gang i dine hjerneceller på denne psykedeliske rejse fyldt med gåder og meningsfulde møder med tid, Poetry, Memory, Technolgy, War og Fatality. Løs hjernevridende gåder med omtanke og færdighed. Styr kameraet for at ændre perspektivet og det, du kan se og opdag nye labyrinter og kompetencer. Intet er hvad det ser ud til at være i denne virkelig enestående, forrygende oplevelse. Priser inkluderer Independent Games Festival finalist + EN LABYRINT. Hædrende omtale + Bedste eksperimentale spil ved Tokyo Game Show (Sense of Wonder-natten)