Immortal Planet
På en glemt planets iskolde overflade står der forfaldne gravkamre, som de udødelige sover i. Mens søvnløse krigere vandrer rundt i salene med sind udvisket af evigheden vågner en enlig Awakewalker af sin kryosøvn. Uden nogen minder om din fortid er det op til dig at skabe dig en fremtid, afsløre planetens hemmeligheder og finde ud af, hvordan du kommer væk fra dette tilfrosne helvede. Features: - Souls-agtig progression Genvind erfaring, du mister, når du dør, og brug den på at opgradere din figur. Tilpas din spillestil med et væld af genstande og besværgelser. - Effektivt banedesign Banerne er designet rundt omkring enkelte kontrolpunkter, hvorfra du kan gå på opdagelse i spilverdenen. Banerne indeholder adskillige genveje, du kan låse op for, så du gør hele tiden fremskridt. - Intense bosskampe Der er en stærk boss-modstander i slutningen af hver bane. Kampe mod disse uhyrer foregår i flere faser og vil virkelig sætte dine evner og beslutsomhed på en hård prøve.