Ichiban-piratsæt
Udvidelse til Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, som føjer helten fra Yokohama, Ichiban Kasuga, og hans kælekrebs Nancy til din besætning. ■ ICHIBAN PIRATSÆT - Besætningsmedlem Ichiban Kasuga - Hjælper: Nancy *Ichiban-piratsættet bliver tilgængeligt efter, at opgraderingen af hovedfigurens piratskib i kapitel 2 i grundspillet. *Indholdet i Ichiban-piratsættet tæller ikke med som præstationer i spillet.