Ice Cream DLC
Køl din butik ned med Ice Cream DLC! Køb en isbod, fyld den med forskellige smagsvarianter og vafler, og begynd at opfylde dine kunders ordrer. Når du har brug for en pause, kan din pålidelige Isdame tage over og holde boden kørende, mens du er væk.