ICARUS: Console Edition - Tecton Outpost
Dette kort kan kun spilles i Outpost-tilstand. Outpost fungerer primært som en kreativ spilvariant uden trusler, voldsomt vejr, missioner eller opgaver. Bare byg så meget, du vil. Tecton Outpost er et håndlavet kort på 1x1 km i ørkenregionen på Icarus. - Tvillingevandfald strømmer ned ad klippesiden i nord over sand og sten, med plads til at centrere din base ved dem - En stor oase snor sig rundt på kortet med gejsere og frodige bredder - Kortets omkrans består af tårnhøje klippesider, der giver dig mulighed for at bygge oppe blandt skyerne med fantastiske udsigter over landskabet nedenfor "Tecton" vil blive vist på din Outposts-skærm.