ICARUS: Console Edition - Styx Expansion
Styx-udvidelsen fordobler størrelsen af Icarus’ spilbare område. Centreret omkring en vidt forgrenet flod, der løber gennem hele landskabet, har Styx-regionen ligget uberørt af mennesker i årevis. Nu har UDA åbnet op for området, så de eventyrlystne kan udforske dette udfordrende nye territorium og kaste sig over et udvalg af nye operationer og missioner. Hvad kan du forvente: Et helt nyt kort på 64 kvadratkilometer 23 nye missioner Nye skabninger, herunder krokodiller, komodovaraner og kea-papegøjer - og flere følger Hele kortet er låst op og kan udforskes, inklusive steder som The Wall, Ring Lake og The Great River Missioner, der påvirker kortet og låser op for genveje til nye områder Find vej gennem et mere udfordrende terræn Den snoede flod er ikke den eneste overraskelse i denne zone. Styx’ bjergdale, arktiske stier og ørkenklipper er aldrig enkle eller ligetil, med forgrenede stier, klipper at bestige og genveje, som kan låses op. Dette krævende terræn tvinger eventyrere til at planlægge deres rejser eller spontant at ændre rute, men byder også på flere kreative steder at bygge baser, broer og skjulesteder. Det 64 kvadratkilometer store Styx-kort bygger videre på de bedste elementer fra de oprindelige Olympus-biomer, men tilføjer mere varierede landskaber, smukke udsigter og mere naturtro dyrebevægelser. Tag kampen op i nye åben verden-operationer og tidsbestemte missioner Denne udvidelse byder på 19 operationer, der kan gennemføres med udgangspunkt i din åben verden-base, og over 50 SMPL3-missioner. Eller kast dig ud i en af de 23 tidsbestemte missioner. Opkaldt efter en af underverdenens floder, er Styx et naturligt hjem for hårdføre nye skabninger som fx krokodiller og komodovaraner samt de frække kea-papegøjer. Styx-territoriet har været lukket ned i flere år efter en “hændelse” mellem UDA og en gruppe fra de afrikanske kyststater. Rygterne har svirret lige siden, men begge parter holder kortene tæt ind til kroppen. På tværs af skovklædte, ørkendominerede og arktiske biomer rapporteres der om unaturlige vækstrater og mutationer i planetens dyreliv. Nu har Lagos-enheden pludselig ændret kurs og erklæret det tidligere ubeboelige område for sikkert til udvikling. Selvfølgelig tager de stadig en andel af det, du finder. Fortsæt med omtanke, og glem alt det, du tror, du allerede ved om Icarus. Styx-udvidelsen kan, når den er købt, spilles fra oversigtsskærmen i spillet.