ICARUS: Console Edition - Iceholm Outpost
Dette kort kan kun spilles i Outpost-tilstand. Outpost fungerer primært som en kreativ spilvariant uden trusler, voldsomt vejr, missioner eller opgaver. Bare byg så meget, du vil. Iceholm Outpost er et håndlavet kort på 1x1 km i den arktiske region på Icarus. - En enorm frossen sø dækker den nordlige del af kortet, med begrænsede muligheder for at finde ly, men med store flade områder, du kan bygge på - Den sydlige del består af klipper i flere niveauer, prydet med fyrreskove og beskyttede bugter - Et lille bjerg ligger midt på kortet med udsigt over søen og en række iskratere, der giver læ for de isnende vinde "Iceholm" vil blive vist på din Outposts-skærm.