ICARUS: Console Edition - Arcticus Outpost
Dette kort kan kun spilles i Outpost-tilstand. Outpost fungerer primært som en kreativ spilvariant uden trusler, voldsomt vejr, missioner eller opgaver. Bare byg så meget, du vil. Arcticus Outpost er et håndlavet kort på 1x1 km i tundraregionen på Icarus. - Det naturskønne landskab i Arcticus skråner blidt ned mod en stor dal med dybe kløfter og let tilsneede skove. - Ser du op, opdager du et imponerende bjerg, der troner over den rummelige dal nedenfor. - Kan du lide at udforske? Et imponerende antal huler gør denne region perfekt til alle dine eventyr. "Arcticus" vil blive vist på din Outposts-skærm.