Hyper Void
Dette er første gang rumkampe finder sted ikke kun i galaksernes dybder, men lige inden i tværdimensionelle ormehuller! Bank din vej gennem bølger og bølger af fjender fra alle racer i universet, mens du rejser gennem flygtige og skøre ormehuller, alt gengivet i højkvalitets 3D, med et progressivt soundtrack, der får pulsen op! Mere end 25 levels venter på dig, fyldt med udfordringer og farlige big boss møder. Og hvis det ikke er nok, vil tre EPISKE boss opgør teste enhver rumkampsfærdighed du har! Er du klar til at gå ombord på missionen, som vil afgøre vores races skæbne?