Hunting Simulator
Opdag nye jagtområder, og gennemfør hundredvis af missioner enten alene eller med dine venner. Udforsk forskellige omgivelser, spor dit bytte, og bliv en bedre jæger. Der venter dig altid et nyt og spændende jagteventyr! – Oplev spændingen ved jagten i en kampagne med 111 missioner. – Spor 37 forskellige arter, der opfører sig realistisk. Her er både små og store dyr, rovdyr og vandfugle ... – Udforsk 12 enorme regioner, der er baseret på virkelige jagtområder i Europa og Nordamerika. Lær at tilpasse dig selv til omgivelserne, når vejret og tiden på dagen skifter dynamisk. – Vælg blandt 17 forskellige skydevåben (rifler, buer og armbrøster) og 50 stykker tilbehør. – Du kan forbedre dine evner med riflen på "skydebanen" eller spore forskellige slags byttedyr i "fri jagt". – Tag ud på et eventyr med tre venner, eller med spillere fra hele verden. – For første gang i noget jagtspil kan du udforske omgivelserne ved hjælp af en drone!